Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

"Kαταργούν και το φοιτητικο εισητήριο!!"



"Απευθύνομαι πιο πολύ στους φοιτητές να έχουν τα ματια τους και τα αυτιά τους ανοιχτά!Μου συνέβη ένα πολύ περίεργο περιστατικό το οποίο με έβγαλε εκτός εαυτού!
Όπως είναι γνωστό κάθε νέο ακαδημαϊκό έτος...



δίνεται σε όλους τους φοιτητές ένα δελτίο ειδικού εισητηρίου το οποίο είναι απόλυτα προσωπικό και με αυτό ο κάθε φοιτητής έχει μία έκπτωση στον κιν/φο,θέατρο,εισητήρια(ακτοπλοϊκά,αεροπορικά,ΟΑΣΑ κλπ).Μπορεί να το χρησιμοποιεί όσο φοιτά στο αντίστοιχο εκαπιδευτικό ίδρυμα.Δυστυχώς ή ευτυχώς κάποιοι σπουδάζουν μακριά από την πόλη που μεγάλωσαν,μέσα σε αυτούς είμαι &εγώ!
Ολος αυτός ο πρόλογος γινεται για καποιους που δεν ξέρουν τί είναι το "πάσο" κλπ.
Η εξεταστική της φιλοσοφικής τελείωσε 2 Ιουλίου και εγω 5 έφυγα για το πατρικό μου...Με μεγάλη μου έκπληξη στο λιμάνι της Κυλλήνης ζητώντας φοιτητικό( απο 8,30 ->5,50 ευρώ περιπου με την φοιτητική έκπτωση) περιχαρής και με ένα χαμόγελο εως τα αυτιά μου λέει καποιος στο εκδοτήριο ότι για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο η έκπτωση δεν ισχύει...εγς εκπληκτη τον ρωτώ γιατι και μου λέει εντολες εκτελω εγώ κοπέλα μου!\
Αγανακτισμένη τηλεφωνώ στο Υ.Ε.Ν και σε συνομιλία μου με καποιον "κύριο" επιβεβαιώνεται το προηγούμενο περιστατικό.Ξαναρωτώντας,λοιπόν, για ποιο λόγο αυτή η διάκριση ο "κύριος" αυτός μου απαντά ότι ειναι υπουργικη αποφαση διότι τους μήνες αυτούς χρησιμοποοιύμε τα εισητήρια για την ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ μας!!!!!Ακουσον,άκουσον!!! Προσπάθησε να με πείσει ο εν λόγω κύριος οτι ψυχαγωγούμαστε να ανεβοκατεβαίνουμε να δίνουμε εξεταστική και πάνω από όλα γουστάρουμε πολύ να σκορπάμε τα λεφτά μας εδώ και εκεί!
Φαινεται η Υπουργός κ. Λούκα Κατσέλη έχει ποιο σημαντικά πράγματα να κάνει!!!Εγώ όμως θα προχωρήσω! Δεν θα μείνει έτσι αυτό...Είνια προτιμότερο κα Υπουργε να λάβετε μέτρα ανάσας για τη χώρα μας...όμως το μόνο που κάνετε είναι να μας κάνετε να ασφικτυούμε όλο και περισσότερο....Μην ξεχνάτε ότι πίσω από κάθε φοιτητή/τρια κρύβεται (τις περισσότερες φορές) ένας μεροκαματιάρης μπαμπάς,μαμα,γονιός...Είναι ντροπή να εκμετελλεύεστε έτσι ασύστολα όλο τον κοσμάκη!!!!"

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου