Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Τιμή στον συνθέτη της Ελλάδας

Σε ένα γεμάτο Θέατρο του Λυκαβηττού η πολιτική ηγεσία, άνθρωποι των τεχνών, μέλη του επιχειρηματικού κόσμου και απλός κόσμος τίμησαν και γιόρτασαν με μια μεγάλη συναυλία τα 85α γενέθλια ενός μεγάλου Έλληνα, του πολιτικού, του στοχαστή, του στιχουργού, του μουσικού, του συνθέτη, του ανθρώπου Μίκη Θεοδωράκη.

Ογδόντα πέντε χρόνια μετά τη γέννησή του, στον χώρο που έχει φιλοξενήσει δοξασμένες στιγμές της μουσικής του δημιουργίας, παλιοί και νέοι συνεργάτες του, τραγουδιστές, συνθέτες και ηθοποιοί, Έλληνες και ξένοι, καθώς και μερικοί ακόμη σπουδαίοι καλλιτέχνες, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να του προσφέρουν ως δώρο γενεθλίων ένα μουσικό πρόγραμμα. Τραγούδια αγαπημένα, φορτισμένα με μνήμες σαν κεράκια τούρτας γενεθλίων, θύμισαν τη μεγάλη πορεία του.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, κ. Γιώργος Πεταλωτής, προερχόμενος στην συναυλία είπε ότι ο Μίκης Θεοδωράκης είναι από τους λίγους ανθρώπους που εμπνέουν γενιές ολόκληρες.

Στη μεγάλη επετειακή γιορτή, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, παρευρέθησαν, μεταξύ άλλων, ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γιώργος Νικητιάδης, η γενική γραμματέας του Κομουνιστικού Κόμματος κ. Αλέκα Παπαρήγα, ο βουλευτής του ΚΚΕ κ. Θανάσης Παφίλης, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Βασίλης Μουλόπουλος, οι ανεξάρτητοι βουλευτές κ. Σοφία Σακοράφα και Γρηγόρης Ψαριανός και ο Π. Κυριακίδης, από τον εκδοτικό οργανισμό Π. Κυριακίδη, εκ των χορηγών της εκδήλωσης.

Στη γιορταστική εκδήλωση την οποία παρουσίασε ο Αλέξης Κωστάλας, μαζί με τη Λαϊκή Ορχήστρα «Μίκης Θεοδωράκης» πήραν μέρος οι συνθέτες: Zulfu Livaneli, Λουκιανός Κηλαηδόνης, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Διονύσης Σαββόπουλος. Οι τραγουδιστές: Νένα Βενετσάνου, Καλλιόπη Βέττα, Λία Βίσση, Μαρία Βλάχου, Πέτρος Γαϊτάνος, Γλυκερία, Δώρος Δημοσθένους, Βάσια Ζήλου, Αντώνης Καλογιάννης, Βασίλης Λέκκας, Μαίρη Λίντα, Δημήτρης Μπάσης, Πέτρος Πανδής, Σοφία Παπάζογλου, Ναταλία Ρασούλη, Γιάννης Σιδηράς, Μαρία Φαραντούρη, Αλέξανδρος Χατζής, Lina Orfanos. Ακόμη οι ηθοποιοί: Κάκια Ιγερινού, Μπέσυ Μάλφα, Γιάννης Μπέζος, Κατερίνα Παπουτσάκη, Παναγιώτης Πετράκης, Άννα Φόνσου, Βασίλης Χαραλαμπόπουλος. Ο συνθέτης και πιανίστας Gerhard Folkerts, η Αρετή Κετιμέ (σαντούρι και φωνή) και ο στιχουργός Μανώλης Ρασούλης.

Κόβοντας την τούρτα γενεθλίων του, που ετοίμασε ο Στέλιος Παρλιάρος, ο Μίκης Θεοδωράκης είπε στο κοινό: «Θα φάω ένα κομμάτι όπως κάθε μεγάλος ηγέτης για σας». Και όλοι τους του ευχήθηκαν και του είπαν «Αγαπημένε μας Μίκη, ένα μεγάλο ευχαριστώ».


πηγη:http://www.ant1online.gr/Culture/music/Pages/20107/5bcd79a7-39d5-4b45-98a1-72692a53b19d.aspx

Στα άκρα η κόντρα απεργών-κυβέρνησης

Με τη συμμετοχή του στρατού θα τροφοδοτήσει η κυβέρνηση με καύσιμα κρίσιμους τομείς της κρατικής μηχανής, όπως αεροδρόμια, μονάδες της ΔΕΗ, νοσοκομεία κ.α., όπως αποφασίστηκε στη συνεδρίαση της αρμόδιας διυπουργικής επιτροπής, η οποία συνήλθε μετά την απόφαση των ομοσπονδιών των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης και βυτιοφόρων να συνεχίσουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις. Επίσης, αρματαγωγά του Πολεμικού Ναυτικού θα συμβάλουν, εφ' όσον χρειαστεί, στην κάλυψη των αναγκών στις νησιωτικές περιοχές, μεταφέροντας βυτιοφόρα.Παράλληλα, η κυβέρνηση δείχνει ότι δεν προτίθεται να υποχωρήσει, προαναγγέλλοντας ποινικές διώξεις κατά όσων δεν ανταποκριθούν στα φύλλα πορείας της πολιτικής επιστράτευσης, αφού τα στοιχεία των παραβατών διαβιβαστούν στους αρμόδιους εισαγγελείς. Πέραν αυτού, γίνεται λόγος και για εφαρμογή των προβλεπομένων από το νόμο διοικητικών κυρώσεων που θα φθάνουν ακόμη και σε αφαίρεση αδειών.Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «η άρνηση των ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ να συμμορφωθούν στις αποφάσεις της Πολιτείας για την επίταξη των οχημάτων και των προσωπικών τους υπηρεσιών συνιστά βαριά προσβολή της έννομης τάξης» και «πλήττει το κοινωνικό σύνολο». Περαιτέρω, τονίζεται ότι στο σχέδιο κάλυψης των δημοσίων αναγκών εντάσσονται τα βυτιοφόρα ιδιωτικής χρήσης σε συνεργασία με τις εταιρείες πετρελαιοειδών.

«Η πρόταση της κυβέρνησης ήταν γενναία, κακώς είναι αμετακίνητοι οι μεταφορείς, αλλά θα πρέπει να συμμορφωθούν με το Σύνταγμα και τους νόμους. Η επίταξη θα εφαρμοστεί μέχρι κεραίας με ό,τι αυτό συνεπάγεται», δήλωσε ανώτερο στέλεχος του υπουργείου Μεταφορών.

Εν τω μεταξύ, με απόφαση του Δημήτρη Ρέππα αίρονται εκτάκτως αυτό το Σαββατοκύριακο τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας των βυτιοφόρων, προκειμένου να γίνει απρόσκοπτα η τροφοδοσία της αγοράς με καύσιμα.

Είχε προηγηθεί η ανακοίνωση του Γιώργου Τζωρτζάτου, προέδρου του συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών, ότι η απεργία συνεχίζεται, αφού οι απεργοί είναι αποφασισμένοι να υπερασπιστούν τα δικαιώματά τους. «Όλος αυτός ο κόσμος που βλέπετε γύρω σας δίνει ότι έχει και δεν έχει για να μην χάσει αυτό που λέγεται περιουσιακό τους στοιχείο», δήλωσε ο κ. Τζωρτζάτος μετά την ολοκλήρωση της γενικής συνέλευσης.

Όσον αφορά τα φύλλα πορείας, ήδη από το βράδυ της Πέμπτης έχουν φθάσει στα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα και έχει αρχίσει η επίδοσή τους στις κατοικίες των ιδιοκτητών. Στις περισσότερες των περιπτώσεων, τα φύλλα πορείας θυροκολλούνται. Η διαδικασία, σύμφωνα με την Αστυνομία, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τη Δευτέρα.

Παράλληλα, τα πρατήρια που είχαν ξεμείνει από καύσιμα εφοδιάζονται σταδιακά από ιδιωτικής χρήσης βυτιοφόρα, ενώ για βελτίωση της κατάστασης την Παρασκευή τόσο στο Λεκανοπέδιο όσο και στην περιφέρεια έκανε λόγο μέσω του ΑΝΤ1 ο πρώην πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών,
Δημήτρης Μακρυβέλιος.

Στη Θεσσαλονίκη η φόρτωση βυτιοφόρων ιδιωτικής χρήσης από τα διυλιστήρια των ΕΛΠΕ γινόταν κανονικά μέχρι τις 10:45, οπότε διακόπηκε, εν αναμονή των αποτελεσμάτων της γενικής συνέλευσης. Έκπληξη προκάλεσε, ωστόσο, το γεγονός ότι η προσέλευση βυτιοφόρων ιδιωτικής χρήσης για όσο διάστημα επιτρεπόταν η ελεύθερη διέλευση ήταν μειωμένη, με εξαίρεση αυτά με προορισμό το αεροδρόμιο «Μακεδονία», τα οποία ούτως ή άλλως οι απεργοί αφήνουν να φορτώνουν κανονικά.

Πάντως, αν και αρκετά πρατήρια καυσίμων, τουλάχιστον στην πόλη της Θεσσαλονίκης, έχουν κατεβάσει τις ταμπέλες «βενζίνη τέλος», οι εκπρόσωποι των βενζινοπωλών υποστηρίζουν ότι η κατάσταση είναι χειρότερη από τις προηγούμενες ημέρες και ότι στις δεξαμενές έχει μείνει μόνο πετρέλαιο.

Οι εκπρόσωποι των απεργών είχαν την Πέμπτη μαραθώνια συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών, Δημήτρη Ρέππα, που όμως δεν οδήγησε πουθενά. «Είναι η ώρα της κοινωνικής και πολιτικής ευθύνης. Υπάρχουν θέματα τα οποία έχουμε τη διάθεση να συζητήσουμε, αλλά το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση του κλάδου είναι αδιαπραγμάτευτη επιλογή της κυβέρνησης», δήλωσε στον ΑΝΤ1 ο γ.γ. του υπουργείου Υποδομών, Χάρης Τσιόκας.

«Αναγνωρίζουμε ότι υπάρχει μια άλλη αξία των αδειών, δεχόμαστε να δώσουμε φοροαπαλλαγές, να εντάξουμε τον κλάδο στον αναπτυξιακό νόμο και να βοηθήσουμε στην ανανέωση του στόλου και στο να έχουν οι μεταφορείς καλύτερο μερίδιο στην αγορά», τόνισε. Για τους αργούς ρυθμούς με τους οποίους αποστέλλονται τα φύλλα πορείας για την πολιτική επιστράτευση των μεταφορέων και την επίταξη των οχημάτων τους, ο κ. Τσιόκας είπε ότι χρειάζεται χρόνος για μια τέτοια διαδικασία.

«Το θέμα της απελευθέρωσης των μεταφορών είναι πάρα πολύ λεπτό, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα», τόνισε στον ΑΝΤ1 ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βυτιοφόρων Μεταφορών Υγρών Καυσίμων Δημόσιας ΧρήσηςΓιώργος Τσάμος. Πλαίσιο αρχών για την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων ζήτησε, από την πλευρά του, ο πρωθυπουργός, μιλώντας στο υπουργικό συμβούλιο. Ο κ. Παπανδρέου τόνισε πως το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων δεν είναι θέμα Μνημονίου.

Χωλαίνει η αγορά λόγω της απεργίας - αγωνία στους αδειούχους

Η απόφασιση συνέχισης της απεργίας παρατείνει την αγωνία του κοινού, που δεν ξέρει ακόμη αν θα πρέπει να αναχωρήσει για τις αυγουστιάτικες διακοπές, αλλά και των επαγγελματιών, οι οποίοι κυρίως στη νησιωτική χώρα και τα παραθεριστικά κέντρα, βρίσκονται σε απόγνωση. Εξάλλου, εκτός από το «στέγνωμα» στα πρατήρια καυσίμων, καταγράφονται μεγάλες ελλείψεις, ειδικότερα σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, εν μέσω της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου.

Σε αυτό το κλίμα, αναχώρησαν την Παρασκευή οι πρώτοι αδειούχοι του Αυγούστου. 34 δρομολόγια έφυγαν από το λιμάνι του Πειραιά και 18 από τη Ραφήνα, 25 έφυγαν για Αργοσαρωνικό και 10 από το Λαύριο. «Η κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά είναι αυξημένη αλλά δεν υπάρχουν προβλήματα», δήλωσε το πρωί στον ΑΝΤ1 ο πλωτάρχης του Λιμενικού Γιώργος Παπαδόπουλος.

Οι ροδακινοπαραγωγοί της Βόρειας Ελλάδας, που βλέπουν τις τελευταίες τρεις μέρες τη σοδειά τους να σαπίζει, αφού τα εργοστάσια χυμοποίησης και κομποστοποίησης δεν λειτουργούν λόγω έλλειψης καυσίμων, βρίσκονται σε απόγνωση.

Στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και σε πολλά νησιά διαπιστώθηκαν εκατοντάδες ακυρώσεις σε ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια, ενώ στον αέρα βρίσκεται και η κίνηση στα κάμπινγκ, καθώς ουδείς γνωρίζει αν θα καταφέρει ή όχι να ταξιδέψει.

πηγη:http://www.ant1online.gr/Society/General/Pages/20107/4305fd2e-5ea7-4895-95da-8d2534b494ca.aspx

«Μπορεί να ξεπεράσει το ΔΝΤ η Ουγγαρία»

«Χαίρει υγείας η ουγγρική οικονομία και δεν χρειάζεται, πλέον, τη βοήθεια του ΔΝΤ», τόνισε μεταξύ άλλων την Τετάρτη στη Βουδαπέστη ο υφυπουργός Οικονομίας Ζόλταν Τσέφαλβαϊ, για να προσθέσει στη συνέχεια: «Άρα, μπορούμε να ξεπεράσουμε το ΔΝΤ, καλύτερα έτσι».

«Η προτεραιότητα της κυβέρνησης μας, πλέον, είναι να συμφωνήσει με την ΕΕ», επισήμανε περαιτέρω ο ίδιος μιλώντας αποκλειστικά στο Γαλλικό πρακτορείο. Ταυτόσημη θέση εξέφρασε δημόσια η κυβερνητική εκπρόσωπος κ. Άννα Νάγκι.Η Ουγγαρία, τον Οκτώβριο 2008 δανειοδοτήθηκε θεωρητικά με 20 δισεκατομμύρια ευρώ από το ΔΝΤ, «επικείμενης της χρεοκοπίας της», από το ποσό αυτό έχει λάβει την πρώτη, μόνον, δόση, ενώ απομένουν άλλες δύο...Με το ΔΝΤ, οι διαβουλεύσεις της Βουδαπέστης διακόπηκαν βίαια την 17η Ιουλίου, όταν μονομερώς η κυβέρνηση φορολόγησε τις τράπεζες, προσδοκώντας επιπλέον δημόσια έσοδα 650 εκατομμύρια ευρώ. «Στόχος», η περιστολή του δημοσίου ελλείμματος στο 3,8% του ΑΕΠ στο κοντινό μέλλον.Αξίζει να σημειωθεί ότι η ουγγρική τράπεζα «OTP» κατετάγη δεύτερη μόλις ανάμεσα στις 91 ευρωπαϊκές τράπεζες που πέρασαν το τεστ προσομοίωσης ακραίων κινδύνων, ενώ επτά απ αυτές «απέτυχαν».

πηγη: http://www.ant1online.gr/Economy/World/Pages/20107/728da74c-83ef-402a-9bc5-e307c12d38ef.aspx

Δεν πα να χιονίζεις....

Αφήστε τους να απεργούν.....ο κύριος ΑΥΤΟΣ πάντως δεν φαίνεται να τον πολυνοιάζει η απεργία τους...

Στούς δρόμους τα άρματα???


Μετά την απόφαση των οδηγών φορτηγών να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, σύμφωνα με πληροφορίες η κυβέρνηση εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να βγάλει στους δρόμους βυτιοφόρα και φορτηγά του στρατού για τον ανεφοδιασμό της χώρας σε καύσιμα και μεταφορά ευπαθών προϊόντων.

Φτάνουν στη βουλή οι "φορτηγατζήδες"


Ισχυρές δυνάμεις της Αστυνομίας βρίσκονται στο σημείο

Πλησιάζουν από ώρα σε ώρα οι οδηγοί φορτηγών στη Βουλή. Φωνάζουν συνθήματα ενάντια στο προωθούμενο από την κυβέρνηση νομοσχέδιο. Οι ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας είναι παραταγμένες έξω από το κτίριο της Βουλής για την αποτροπή επεισοδίων.

Το θέμα παίζει σε όλα τα διεθνή μέσα


Μία σειρά διεθνών ειδησιογραφικών πρακτορείων τονίζουν σε πρώτο θέμα ή σε έκτακτα δελτία την απόφαση των οδηγών φορτηγών για συνέχιση των κινητοποιήσεων, με όλες τις συνέπειες που θα έχει αυτή η απόφαση στους επαγγελματίες, αλλά πάνω απ’όλα στη φήμη της χώρας σε μία εποχή που η τουριστική κίνηση βρίσκεται στο αποκορύφωμα της.

Σε αποκλειστικότητα ...


Δείτε ΕΔΩ τη νέα εμφάνιση των παικτών της chelsea fc
by Dolce & Gabbana

Εξαιρέσεις στην Απαγόρευση υπαίθριας διαφήμισης


Εδώ και κάποιο καιρό έχει απαγορευτεί η υπαίθρια διαφήμιση. Ξηλώθηκαν από παντού όλες οι διαφημίσεις που υπήρχαν στους δρόμους, κτήρια κλπ.


Εκτός από μία!!! Μία διαφήμιση που αφορά ένα on line καζίνο. Γιατί; Μπορεί κάποιος να δώσει μία απάντηση;τυχαίο ? Δε νομίζω!!!

δείτε πρίν και μετά!!!!

Οι κρυφές ερωτικές ζωές των ανδρών: Έρευνα που προκαλεί αίσθηση


Πόσα γνωρίζουμε για τις κρυφές συνήθειες και σκέψεις του άνδρα;

Όχι τόσα όσα νομίζαμε, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική έρευνα για τη στάση των ανδρών στο σεξ, τις σχέσεις και τη ζωή μας αποκαλύπτει...

Βρέθηκε λοιπόν πως οι μισοί άνδρες είπαν πως θα έριχναν γροθιά στο πρόσωπο συναδέλφου τους αν ήταν σίγουροι πως θα τη γλίτωναν, ενώ ένας στους τρεις είπε πως έχει παρενοχληθεί σεξουαλικά στην εργασία του, αν και το 24% είπε πως δε τους ενόχλησε.

Όμως τα αποτελέσματα που προκάλεσαν έκπληξη ήταν αυτά που αφορούσαν το σεξ και τις σχέσεις.

Απιστία

Το 22% είπε πως ήταν πολύ ή κάπως πιθανό να απατήσουν τη σύντροφό τους αν δεν υπήρχε περίπτωση να το ανακαλύψει. Αυτό μοιάζει σχετικά χαμηλό ποσοστό σύμφωνα με όσα αναφέρονται για τον ανδρικό εγκέφαλο.

Γνωρίζουμε πως στους άνδρες η επιθυμία πυροδοτείται πολύ εύκολα, μπορεί να είναι τόσο απλό όσο το να δουν περπατώντας στο δρόμο μια γοητευτική γυναίκα. Και οι άνδρες μπορούν εύκολα να χωρίζουν σε κατηγορίες. Αν δε θα τους ανακαλύψει κανείς, κάποιοι μπορεί να πουν «μπορώ να κάνω σεξ χωρίς συναισθηματική δέσμευση και στη συνέχεια να πάω σπίτι και να αγαπώ τη γυναίκα μου».

Ζήλια

Το 21% είπε πως θα εντόπιζαν την κίνηση της συντρόφου τους με εμφύτευμα συσκευής GPS. Ζούμε σε μια κοινωνία, για παράδειγμα, με facebook, twitter και εφαρμογές στο iPhone που λειτουργούν βάσει της τοποθεσίας.

Γνωρίζω δηλαδή πού βρίσκεται η γυναίκα μου τις περισσότερες φορές. Μπορεί να μπούμε σε ένα εστιατόριο και να γνωρίζουμε ήδη αν κάποιος απ΄ τους φίλους μας είναι εκεί. Με άλλα λόγια, ο άνδρας που εύχεται να μπορούσε να εμφυτεύσει στη γυναίκα του ένα τσιπάκι, μπορεί να είναι στην πραγματικότητα τρομακτικός ή να είναι προϊόν του απαιτητικού περιβάλλοντός του.

Σεξ

Το 54% είπε πως ήταν ικανοποιημένοι ή μερικώς ικανοποιημένοι από τη σεξουαλική τους ζωή, αν και το 22% είπε πως δεν έχει σεξουαλική ζωή.

Από όσους κάνουν σεξ, κάποιοι είχαν κάποιες «προχωρημένες» ιδέες. Το 69% είπε πως θα έπαιρναν ανδρικό αντισυλληπτικό χάπι αν αυτό υπήρχε. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη. Πολλοί άνδρες ανησυχούν πραγματικά γι’ αυτό. Ειδικά οι νεότεροι άνδρες. Αν πίνουν ή ξεχνούν τα προφυλακτικά, κάποιους άνδρες τούς απασχολεί και αυτή η πιθανότητα…

Επίσης το 32% είπε πως έχουν προσποιηθεί οργασμό. Αυτό μας εξέπληξε περισσότερο από κάθε τι άλλο. «Το ποσοστό προκαλεί έκπληξη», παραδέχονται οι ειδικοί, «όμως πρέπει να αναλογιστούμε πόσοι άνδρες παίρνουν αντικαταθλιπτικά και άλλα φάρμακα που επηρεάζουν την απόδοση στο σεξ. Προσποιούνται για τους ίδιους λόγους που το κάνουν κι οι γυναίκες, θέλουν να παρατείνουν την πράξη και να μην την πληγώσουν».

www.emas.gr

H κυρία Τζούλια να...ετοιμάζεται για το Μαξίμου??


Αυτή που βλέπετε στην φωτογραφία να χορεύει με της φίλες της στην μπάρα ενός μπαρ είναι η υπουργός οικονομίας της Γεωργίας. Είναι η...

Vera Kobalia η οποία είναι μόλις 28 χρονών, και έχει γίνει υπουργός σε λίγο θα βάλουν και εμάς την απόλυτη Ελληνίδα σταρ Τζούλια...

Έκτακτο …

Συνεχίζουν την απεργία οι ιδιοκτήτες φορτηγών-βυτιοφόρων ………

...χωρίς λόγια...

Παραλία Γουβών: Επεισόδια και παράταση


Επεισόδια σημειώθηκαν σήμερα το πρωί στην παραλία των Γουβών, όπου παρουσία του Εισαγγελέα, αστυνομικών δυνάμεων και του περιφερειάρχη, επιχειρήθηκε η κατεδάφιση των αυθαίρετων κτισμάτων που βρίσκονται στο αιγιαλό.

Περίπου 300 άτομα επιχειρηματίες και εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις συγκεντρώθηκαν από νωρίς το πρωί στην περιοχή με πανό, ενώ είχαν κάνει μπλόκο με τα αυτοκίνητα τους, προσπαθώντας αν αποτρέψουν την επιχείρηση κατεδάφισης.

Ένας ιδιοκτήτης λούστηκε με βενζίνη και απειλούσε να αυτοπυρποληθεί.

Οι ιδιοκτήτες αναγνωρίζουν πως οι κατασκευές είναι παράνομες, υποστηρίζουν, όμως, ότι γι αυτές πληρώνουν κανονικά στην εφορία και την Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου. Παράλληλα, διαμαρτύρονται ότι η επιχείρηση αρχίζει από τους μικρούς ιδιοκτήτες και όχι από τα μεγάλα ξενοδοχεία.

Τελικά ο Εισαγγελέας δεσμεύθηκε να αποχωρήσουν τα μηχανήματα και να δοθεί προθεσμία μέχρι τις 15 Οκτωβρίου, προκειμένου να αποκριθούν τα αυθαίρετα.

Κόκκινο πλατεία...


Στους 23 οι νεκροί, σύμφωνα με το Reuters

Τους 39 βαθμούς Κελσίου έδειξε το θερμόμετρο στη Μόσχα σήμερα, μια θερμοκρασία που δεν έχει ξαναδεί ποτέ η πρωτεύουσα της Ρωσίας, τουλάχιστον τα τελευταία 200 χρόνια που υπάρχουν μετρήσεις.

Σύμφωνα με το CNN, ολόκληρος ο Ιούλιος επίσης αναμένεται να είναι ο θερμότερος όλων των εποχών στη ρωσική πρωτεύουσα.

Εν τω μεταξύ, οι νεκροί από τον καύσωνα έχουν ήδη φτάσει τους 23!

Κανονικά τα βυτιοφόρα το Σαββατοκύριακο


Κανονικά θα κυκλοφορήσουν τα βυτιοφόρα που μεταφέρουν υγρά καύσιμα από σήμερα το μεσημέρι και μέχρι την Κυριακή, προκειμένου να εξομαλυνθούν τα προβλήματα που έχουν προκληθεί στην αγορά λόγω της συνεχιζόμενης απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης.

Τη σχετική απόφαση υπέγραψε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας για λόγους υπέρτερου δημόσιου συμφέροντος και ισχύει κατ’ εξαίρεση για το συγκεκριμένο Σαββατοκύριακο.

Ξύπνησε για τα καλά ο κοιμώμενος γίγαντας


Η κινεζική οικονομία δεύτερη στον κόσμο πίσω από τις ΗΠΑ

Η αλματώδης ανάπτυξη που έχει γνωρίσει η κινεζική οικονομία τα τελευταία χρόνια κατέστησε και επίσημα πλέον τη χώρα στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη, ξεπερνώντας την ιαπωνική οικονομία.

«Η Κίνα είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία παγκοσμίως» αποκάλυψε ο Yi Gang, επικεφαλής της ρυθμιστικής αρχής για την συναλλαγματική πολιτική του Πεκίνου, σε συνέντευξή του στο Reuters.

Σύμφωνα δε με τις εκτιμήσεις της Παγκόσμιας Τράπεζας, της Goldman Sachs και άλλων, η Κίνα ενδέχεται να καταλάβει την πρώτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη, ξεπερνώντας ακόμη και τις Ηνωμένες Πολιτείες έως το 2025.

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2011, η Κίνα κατέγραψε ρυθμό ανάπτυξης 11,1%. Από το 1978, οπότε υιοθετήθηκε η ιστορική μεταρρύθμιση της Κίνας, η κινεζική οικονομία καταγράφει μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 9,5%.

Εάν η Κίνα καταφέρει να καταγράφει μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 5%-6% μέχρι το 2020, τότε θα έχει πετύχει μισό αιώνα ταχύτατης ανάπτυξης, επίτευγμα που κατά τον Yi, θα είναι πρωτοφανές σε παγκόσμιο επίπεδο.

Επισημαίνεται ωστόσο, ότι το μέσο κατά κεφαλήν εισόδημα στην Κίνα είναι μόλις 3.800 δολάρια, κατά πολύ μικρότερο δηλαδή από ότι στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία.

Τα ερωτηματικά της τραγωδίας


Προσπάθησαν να προσγειώσουν το ελικόπτερο

Με τραγικό τρόπο έχασαν τη ζωή τους οι δύο χειριστές ενός ολοκαίνουριου ελικοπτέρου Απάτσι το οποίο έντεκα λεπτά πριν τις 12 το μεσημέρι της Παρασκευής κατέπεσε μέσα στο αεροδρόμιο της Πάχης Μεγάρων έπειτα από βλάβη που παρουσιάστηκε αιφνιδίως στο AH-64DHA.

Οι δύο πιλότοι –ένας αξιωματικός στο βαθμό του ταγματάρχη και ένας υπαξιωματικός στο βαθμό του αρχιλοχία- είχαν απογειωθεί με ένα από τα επιθετικά ελικόπτερα τύπου Απάτσι της αεροπορίας στρατού, στο πλαίσιο προγραμματισμένης εκπαιδευτικής πτήσης.

Ενώ το ελικόπτερο πετούσε σε ύψος 3.000 ποδών, ο κυβερνήτης ανέφερε στον πύργο ελέγχου ότι αντιμετωπίζει τεχνικό πρόβλημα. Έπειτα από συνεννόηση με τον πύργο ελέγχου, οι δύο άτυχοι πιλότοι προσπάθησαν να προσγειώσουν το Απάτσι πίσω στη βάση τους. Μέσα στο αεροδρόμιο της Πάχης, όπως αναφέρουν στρατιωτικοί, οι χειριστές επιχείρησαν προσγείωση ανάγκης με αυτοπεριστροφή. Δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί αν η μέθοδος αυτή για την προσγείωση του ελικοπτέρου επελέγη από τους άτυχους πιλότους λόγω της βλάβης που αντιμετώπιζαν, ή αν το Απάτσι βρισκόταν σε περιδίνηση.

Έντεκα λεπτά πριν τις 12, κι ενώ το ελικόπτερο βρισκόταν σε ύψος περίπου 100 ποδών (δηλαδή γύρω στα 30 μέτρα από το έδαφος), οι χειριστές απώλεσαν οριστικά τον έλεγχο του Απάτσι.

Το ελικόπτερο βυθίστηκε σαν μια ανεξέλεγκτη μάζα, προσέκρουσε στο έδαφος με το ρύγχος και ανεφλέγη. Πληροφορίες λένε ότι της συντριβής ακολούθησαν εκρήξεις.

Αμέσως μετά την πρόσκρουση, πυροσβεστικές δυνάμεις έσβησαν τη φωτιά στα συντρίμμια του Απάτσι. Ήταν όμως πολύ αργά για τον ένα χειριστή ο οποίος εντοπίστηκε απανθρακωμένος. Ο δεύτερος πιλότος έφερε βαριά εγκαύματα, βρισκόταν όμως στη ζωή όταν οι διασώστες τον απεγκλώβισαν από το κόκπιτ του Απάτσι.

Για τη διάσωσή του επιχειρήθηκε να μεταφερθεί στο 401 γενικό στρατιωτικό νοσοκομείο με άλλο στρατιωτικό ελικόπτερο. Η τραγική ειρωνεία είναι ότι και ο δεύτερος πιλότος υπέκυψε στα τραύματά του εν πτήσει προς το 401.
Το ελικόπτερο ανήκε στο 2ο ΤΕΑΣ (Τάγμα Ελικοπτέρων Αεροπορίας Στρατού).

Από την τραγωδία προκύπτουν τεράστια ερωτήματα, καθώς πρόκειται για ένα από τα ολοκαίνουργια 12 Απάτσι που είχαν παραληφθεί το Σεπτέμβριο του 2009 και είχαν ενταχθεί στις Ένοπλες Δυνάμεις το Φεβρουάριο του 2010!

Η παράδοση των ελικοπτέρων είχε καθυστερήσει για διάφορους λόγους, ωστόσο συνέπεια της μακράς αποθήκευσής τους είχαν προκληθεί προβλήματα, όπως το γεγονός ότι τρωκτικά είχαν αλλοιώσει τις καλωδιώσεις ορισμένων ελικοπτέρων.

Τυπικώς, τα προβλήματα είχαν ξεπεραστεί πριν από την παραλαβή των ελικοπτέρων...

Πηγή: Πρώτο Θέμα

Προετοιμάζουν τη χαριστική βολή?


Τα νοικοκυριά στην Ελλάδα δοκιμάζονται με πρωτοφανή τρόπο στα οικονομικά τους και στην καθημερινότητα αλλά, όπως φαίνεται, τα χειρότερα είναι ακόμη μπροστά..

Πιο συγκεκριμένα, από τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας προκύπτει ότι ο δείκτης τιμών παραγωγού στη βιομηχανία αυξήθηκε κατά 6,5% τον μήνα Ιούνιο, πριν δηλαδή λειτουργήσει και η τελευταία (;) αύξηση των συντελεστών ΦΠΑ σε αγαθά και υπηρεσίες.


Είναι προφανές ότι η αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) έχει εκτοξεύσει στα ύψη τα κόστη για τους παραγωγούς και το ντόμινο στα προϊόντα και στις υπηρεσίες είναι αναπόφευκτο.

Τα στοιχεία της Στατιστικής δείχνουν ότι οι αυξήσεις είναι πολύ μεγάλες στην κατασκευή ηλεκτρολογικού εξοπλισμού, στην παραγωγή βασικών μετάλλων, στα προϊόντα χαρτιού και καπνού που προέρχονται από το εξωτερικό κ.α.

Θυμίζουμε ότι ο πληθωρισμός στη χώρα μας επί ένα δίμηνο παραμένει πάνω από 5,2 %, (όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε. είναι 1,4%) ενώ την ίδια ώρα στον μεν δημόσιο τομέα και στους συνταξιούχους έχει υπάρξει μεγάλη μείωση εισοδήματος, στον δε ιδιωτικό τομέα οι αποδοχές έχει συμφωνηθεί να παγώσουν μέχρι του χρόνου τον Ιούλιο.

Προετοιμάζουν τη χαριστική βολή


Η επικείμενη αύξηση, από το 11% στο 23% του ΦΠΑ, που σχεδιάζει να επιβάλει το υπουργείο Οικονομικών σε δεκάδες καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες, με πρόσχημα τις δανειακές ανάγκες τις χώρας (τρόικα), αναμένεται να δώσει τη χαριστική βολή στην παγωμένη αγορά και στα ήδη καταχρωμένα νοικοκυριά

Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα???


Γινόμαστε γραφικοί μερικές φορές αλλά....

Oι Τράπεζες του εξωτερικού προετοιμάζονται για έξοδος χώρας απο το Ευρώ - Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα άραγε;;;

Κανένας πολίτης δεν δικαιούται να πεί οτι έπεσε απο τα σύννεφα βλέποντας τις καταθέσεις του να μετατρέπονται εν μια νυκτί απο ευρώ σε υποτιμημένα "γρόσια"....


Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας Financial Times το τελευταίο διάστημα, οι τράπεζες διατύπωσαν την ανάγκη ύπαρξης μίας μελέτης "δικλείδας ασφαλείας" για τον αντίκτυπο που θα υπήρχε στις δραστηριότητες ομολόγων και παραγώγων από μία ενδεχόμενη αποχώρηση κράτους-μέλους της ευρωζώνης.

Έτσι, όπως αναφέρει η εφημερίδα, ο διεθνής οργανισμός που αντιπροσωπεύει τον κλάδο παραγώγων και swap επικοινώνησε εκτάκτως την προηγούμενη εβδομάδα με τα μέλη του, ώστε να δημιουργηθεί ένα σώμα που θα διατυπώσει προτάσεις, ώστε να είναι έτοιμες οι τράπεζες για το ενδεχόμενο αποχώρησης κάποιας χώρας από την ευρωζώνη.

Μυστικές διαβουλεύσεις τραπεζιτών

Λόγω της «ευαισθησίας» του ζητήματος, ο αριθμός των εμφανιζομένων συμμετεχόντων στο σώμα εμφανίζεται να είναι σχετικά μικρός – περίπου 12 – και θα απαρτίζεται κυρίως από τράπεζες αλλά και επενδυτές. Τι κρύβουν ;;;

Την μυστικότητα των εργασιών "προδίδουν" οι καθησυχαστικές δηλώσεις του εκπρόσωπου της Διεθνούς Ενώσεως Swaps και Derivatives (International Swaps and Derivatives Association) πως η κίνηση αυτή δεν αντικατοπτρίζει «καμία πρόβλεψη για την πιθανότητα υλοποίησης τέτοιου ενδεχόμενου» αλλά πως αποφασίστηκε να ιδρυθεί μία ερευνητική ομάδα ώστε να «αναζητηθούν τα διαφορετικά σενάρια από την πιθανή αποχώρηση μίας χώρας από την ευρωζώνη και να εξακριβωθούν οι νομικές κινήσεις και τα έγγραφα απαιτούνται για τις αγορές παραγώγων και τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η κατάσταση».

Σε τεχνικό επίπεδο, η απομάκρυνση μίας χώρας από την ευρωζώνη συνεπάγεται απαιτούμενες αλλαγές σε οποιαδήποτε συναλλαγή ή οικονομικό συμβόλαιο με αξία σε ευρώ, για την εν λόγω χώρα.

Ορισμένοι νομικοί σύμβουλοι εκτιμούν ότι ο αντίκτυπος είναι μικρότερος από ότι εικάζεται καθώς επηρεάζονται μόνο τα συμβόλαια που έχουν συναφθεί βάσει της εθνικής νομοθεσίας της χώρας που αποχωρεί και εν προκειμένου για την χώρα μας τα χρήμα των "επενδυτών" διασφαλίζονται απο τους όρους του μνημονίου.

Rouf....τιμών?


To Yπουργείο Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ξεκίνησε των διαδικτυακό ιστότοπο Παρατηρητήριο Τιμών

Το οποίο θα παρακολουθεί τις τιμές σε περισσότερα από 1.000 αγαθά και είναι προσβάσιμο μέσω...




...της διαδικτυακής πύλης www.e-prices.gr, μέσω ειδικών info kiosks σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας καθώς και μέσω της φωνητικής πύλης 1511.

Όπως δηλώνει η υπουργός Λούκα Κατσέλη έχει δημιουργηθεί για να αντιμετωπίσουμε την ακρίβεια , προωθώντας μέτρα και πρωτοβουλίες για την πληροφόρηση, κινητοποίηση και προστασία του καταναλωτή, για τη στενή παρακολούθηση της αγοράς με αποτελεσματικές διαδικασίες κοστολόγησης και προληπτικούς ελέγχους, για την καταπολέμηση αδικαιολόγητων ανατιμήσεων και εναρμονισμένων πρακτικών καθώς και για την επιβολή αυστηρών κυρώσεων σε περιπτώσεις αισχροκέρδειας, αθέμιτων χρεώσεων και καταχρηστικών πρακτικών.

Μένει τώρα να δούμε αν τελικά θα έχει εφαρμογή ή απλά πρόκειται για ένα ακόμη επικοινωνιακό τρίκ της κυβέρνησης....

Δημόσιο νοσοκομείο ξοδεύει 5 εκατομμύρια ευρώ μόνο για καθαριότητα - Καράφλιασαν οι Τροικάνοι...


Οι αστραφτερές υπερτιμολογήσεις θόλωσαν τα μάτια των ελεγκτών της τρόικας !!!!!

Τους "καράφλιασε" η απάντηση της Μαριλίζας!

Στον ύπνο έπιασαν την Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου οι Τροικάνοι που τους άρχισε τα αλαμπουρνέζικα περί δικαιοσύνης όταν ανακάλυψαν οτι σε δημόσιο Νοσοκομείο ο εργολάβος μοιραζόταν...


...με τη διοίκηση του Νοσοκομείου 5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ για αστραφτερή καθαριότητα!!!

Αξίζει να σημειωθεί ότι για εργασίες καθαρισμού 5.000.000 ευρώ τα αθεόφοβα πιράνχας του δημοσίου είχαν προσάψει ως αποδεικτικό μια και μοναδική απόδειξη μηνιαίων αγορών στην οποία η εταιρεία καθαρισμού φαινόταν να είχε αγοράσει απο μίνι μάρκετ 9.000 χλωρίνες οι οποίες προφανώς χρησιμοποιήθηκαν για την απολύμανση του νοσοκομείου μέσα σε ένα μήνα!

"Αυτά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν"...αναφώνησε ένας από τους ελεγκτές σχολιάζοντας πως το ΔΝΤ ούτε στην Αργεντινή δεν ανακάλυψε τόσο κραυγαλέα σκάνδαλα !!!

Για περισσότερες πληροφορίες μάλλον θα πρέπει να ψάξετε στην Ελληνική Δικαιοσύνη...

Γιατί η Μαριλίζα άφησε άφωνους τους ελεγκτές της τρόικας με αλαμπουρνέζικες δικαιολογίες που εξαγρίωσαν τους ελεγκτές απαντώντας τους λές κι απευθύνεται στον Ελληνικό λαουτζίκο...

Τους είπε " Συμβαίνουν αυτά... δεν το είχαμε ανακαλύψει αλλα τώρα που μας το είπατε να είστε σίγουροι οτι θα στείλω την υπόθεση στην Ελληνική Δικαιοσύνη"

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...μα και πάλι...ΕΛΛΗΝΙΚΟ !!!