Σύμφωνα με τους ειδικούς του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Εμπόρων, ένας απο τους βασικότερους παράγοντες δημιουργίας κατάθλιψης, είναι μια λέξη που οι κακομαθημένοι πελάτες-καταναλωτές χρησιμοποιούν χωρίς σκέψη.
"Αμα είναι θα περάσω"...
Πόσες φορές δεν έχει κάνει όνειρα ο έμπορος ειδών ένδυσης, όταν μετά απο όλη την ημέρα κεσάτια, μπήκε η νεαρή κοπελίτσα, και αφού ανακάτεψε όλα τα ρούχα απο τα ράφια, πήγε στο ταμείο και έκανε την ερώτηση "Το απόγευμα είστε ανοικτά?".
Φορώντας το καλύτερο του χαμόγελο ο εμποράκος απάντησε "ναι ναι φυσικά" και η απάντηση της αναιδούς δεσποινίδος ήταν "α οκ, αμα είναι θα ξαναπεράσω"!?!?!?!
Θερμή παράκληση απο τον κ Τρέλλακα, Διευθυντή του Κέντρου, να αποφεύγουμε την χρήση των συγκεκριμένων φράσεων γιατί επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο την ήδη βεβαρυμένη κατάσταση της αγοράς.