Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

"Απαράδεκτη συμπεριφορά γιατρού του ΟΑΕΕ"


"Επισκέφθηκα το Γενικό Παθολόγο κο Τ@@@@ στη Λεωφ. Αλεξάνδρας για να ζητήσω να μου συνταγογραφήσει χάπια για την Ελονοσία καθώς σε λίγες ημέρες θα ταξιδέψω για ένα μήνα σε χώρες της Λατινικής Αμερικής (Γουατεμάλα, Μπελίζ, κ.α.) στις οποίες υπάρχει υψηλό ρίσκο για μαλάρια. Όχι μόνο αρνήθηκε να συνταγογραφήσει, αλλά με απαράδεκτο ύφος...
ισχυρίστηκε ότι δεν είναι θέμα της δικής του ειδικότητας (γενικός παθολόγος επαναλαμβάνω) αλλά ότι δε ξέρει και σε τι ειδικότητας γιατρό πρέπει να απευθυνθώ για την εν λόγω νόσο. Καθόταν σε μία καρέκλα, βαριόταν αφάνταστα να μιλήσει και να ακούσει και το μόνο που έλεγε είναι «δε ξέρω», «δεν είναι δική μου δουλειά σου είπα». Στο «ιατρείο» ο Θεός να το κάνει ιατρείο, έμεινα για λιγότερο από 3 λεπτά αφού φρόντισε να φύγω κακήν κακώς. Το κακό όμως συνεχίστηκε σήμερα με τα κεντρικά γραφεία του OAEE, όπου τηλεφώνησα για να με συμβουλέψουν. Αφού μου επιβεβαιώσαν ότι είναι δουλειά του παθολόγου να συνταγογραφήσει τα χάπια για την ελονοσία, αντί να ρωτήσουν το όνομα του γιατρού που πληρώνεται από 2 ταμεία (ΟΑΕΕ και ΙΚΑ) όπως ο ίδιος ανέφερε, και να τον βάλουν στη θέση του, μου ζήτησαν να επιμείνω περισσότερο. Που πρέπει δηλαδή να φτάσει ο ασφαλισμένος; να πιαστεί στα χέρια με το γιατρό? Σήμερα άλλαξα γιατρό, του οποίου τηλεφώνησα πριν πάω άδικα και ο συγκεκριμένος με μεγάλη προθυμία πάω το τηλέφωνο μου είπε να περάσω το απόγευμα να με βοηθήσει και να μου δώσει και σχετικές συμβουλές προστασίας μου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Πότε επιτέλους θα απαλλαγούμε από τους ανεπαρκέστατους ιατρούς των ταμείων οι οποίοι μάλιστα ευθύνονται και για τη φήμη που αναγκαστικά μοιράζονται και οι σωστοί, επαγγελματίες ιατροί των ταμείων, ! γιατί υπάρχουν και αυτοί. Ας ταρακουνηθεί το δένδρο δυνατά κι ας πέσουν μια και καλή όλα τα «σάπια φύλλα». ΕΛΕΟΣ για άλλη μια φορα!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

http://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_624.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου