Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

"Καταγγελία για Club Ακρωτήρι"


Το Σάββατο 10/7/2010 επισκέφθηκα το club Ακρωτήρι όπου πάρκαρα το αυτοκίνητο μου στο χώρο στάθμευσης που βρίσκεται έξω από αυτό. Υποχρεώθηκα να πληρώσω € 5,00 και όταν ζήτησα την απόδειξη...


ο παρκαδόρος μου έδωσε ένα χαρτάκι όπου αναγράφοταν η επωνυμία τις εταιρίας , πάνω στο οποίο έγραψε τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου. (όπως έμαθα μετά, η Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων όπου έκανα καταγγελία δεν είχε καταγεγραμμένο τέτοιο ΑΦΜ). Όταν κατάλαβα ότι δεν πρόκειται για απόδειξη και γύρισα πίσω, μου είπε να πάω με αυτό το χαρτάκι στον υπεύθυνο που είναι κοντά στην πόρτα του μαγαζιού να ζητήσω την απόδειξη. Ο υπεύθυνος όμως υποστήριξε ότι επειδή ο λογιστής του έρχεται μετά τις 3.00 η ώρα, δεν μπορεί ακόμα να εκδώσει απόδειξη. Όταν στις 5.00 η ώρα φεύγοντας από το μαγαζί ξαναπήγα στον υπεύθυνο, αρχικά μου είπε ότι αυτό το χαρτάκι είναι απόδειξη και όταν επέμεινα, μου είπε να πάω σε έναν άλλο για να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω. Τελικά το ποσό μου επιστράφηκε.

Θεωρώ απαράδεκτο όχι μόνο να μην φορολογούνται για τα εκατομμύρια που εισπράττουν από εμάς αλλά και να μην αποδίδουν στο κράτος τον ΦΠΑ τον οποίο όμως εισπράττουν από εμένα. Επίσης να υποτιμούν την νοημοσύνη μου και να αμφισβητούν ακόμα και την ικανότητά μου στην ανάγνωση αφού με χίλιες δύο μ….ς προσπαθούν να με πείσουν ότι ένα απλό χαρτάκι, είναι νόμιμη απόδειξη.

Τουλάχιστον να τους δώσουμε να καταλάβουν ότι αν θέλουν αν φοροδιαφύγουν, ο πελάτης τους αφήνει με γνώση του και ότι δεν μας κοροϊδεύουν και ότι αν δεν κόψουν απόδειξη, θα μου μειώσουν το ποσό κατά το ποσοστό του ΦΠΑ που δεν επιβαρύνονται."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου