Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

"Θανατος στην θαλασσα!"


"Καθως μιλαγα με την 13χρονη αδερφη μου, μου ανελυσε τον σημερινο θανατο μπροστα στα ματια της!
και βεβαιως οχι μονο στα δικα της αλλα και σε ολοκληρης της παραλιας..
Ο λογος για ενα περιστατικο που σημειωθηκε σημερα το πρωι κατα τις 11 σε παραλια της Μεσσηνης...
Ανθρωποι μεσα στην θαλασσα, και κανεις να μην εχει παρει χαμπαρι τιποτα..
Ηταν ενας κυριος με "λαχανι παππουτσια" οπως χαρακτηριστικα μου περιεγραψε η αδερφη μου και κολυμπαγε γυρω τους..Ξαφνικα παρατηρουν οτι ο ιδιος εκεινος ανθρωπος ηταν γυρισμενος μπρουμυτα μεσα στην θαλασσα πιστευοντας πως ισως κατι να εξερευνουσε φορωντας την μασκα του τον αφησαν απο την προσοχη τους για λιγο..Η απορια τοσο στην αδερφη μου οσο και σε αλλους εκει γυρω αρχιζε και γινοταν ενδιαφερον..Ενας απο τους λουομενους [αγνωστο τον αν ανηκε στην ιδια παρεα με τον κυριο] τον σκουντησε.. καμια ομως ενδειξη ζωης απο την πλευρα του αλλου.. συνειδητοποιώντας οτι τελικα μαλλον αυτος ο ανθρωπος..δεν χαζολογαγε κοιτοντας ψαρακια να περνανε απο κατω του.. φωναζει βοηθεια,η γυναικα του εντρομη να ουρλιαζει λεγοντας να τον μεταφερουν εξω..
Βγαζοντας τον στην αμουδια αντικριζουν το προσωπο του αφρισμενο..
το παιδακι που υπηρχε στην παρεα να κλαιει με λιγμους..και το αλαλουμ να συνεχιζεται..
ολη η παραλια γυρω απο τον ανθρωπο και την οικογενεια του και το ασθενοφορο να φτανει "κατοπιν εορτης"..
τοσο το χρονικο διαστημα που ηταν στο νερο οσο και η ωρα που παρεμεινε απ εξω ηταν αρκετη για να μην ξερουμε που θα καταληξει αυτη η ιστορια!"


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου