Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Ολος ο κόσμος Κρήτη!!!



Σέξι, με αναλογίες που μαγνητίζουν τα βλέμματα και αρκετή τσαχπινιά, η Ρένα Βαρδαλαχάκη
( SuperB TV, Πάτρα) αποτελεί τρανό παράδειγμα ότι η Κρήτη έβγαζε και θα βγάζει ωραία κορίτσια. Εργατική με χρόνια εμπειρίας στην πλάτη της, η όμορφη-τούμπανο παρουσιάστρια, που έχει σπουδάσει σκηνοθεσία και μοντάζ, ξεκίνησε να δουλεύει το 1995 πίσω από τις κάμερες φτιάχνοντας trailer αγώνων και μοντάροντας αθλητικά και το 2000 αρχίζει να κάνει τα πρώτα της βήματα μπροστά από το γυαλί, ύστερα από παρότρυνση του Γιώργου Κασπίρη (πρώην συνεργάτη της Ελεονώρας Μελέτη) προκειμένου να παρουσιάσουν μαζί ψυχαγωγική εκπομπή. Το 2002 αναλαμβάνει το μεσημεριανό μαγκαζίνο που περιλάμβανε πολύ gossip. Για εννέα λοιπόν χρόνια παρουσίαζε το απόλυτο μεσημεριανό πρόγραμμα σε σημείο να δικαιούται επάξια τον τίτλο της "Πατρινής κουτσομπόλας" κατά το "Εθνικής".Πάντα μου άρεσε το lifestyle και πρότυπό μου είχα τη Ρούλα Κορομηλά. Ήμουν από τα κορίτσια που έκαναν όνειρα και αν δεν είχε προκύψει το κεφάλαιο "παιδιά" στην ζωή μου, σίγουρα θα είχα δοκιμάσει την τύχη μου στην Αθήνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου