Η 26η Νοεμβρίου του 2003 είναι μία από τις σημαντικότερες μέρες στην ιστορία της αεροναυπηγικής, αλλά και γενικότερα του μοντέρνου πολιτισμού μας, που οι μεταφορές παίζουν όλο και πιο σημαντικό ρόλο.
Αυτή ήταν η ημέρα που αποσύρθηκε οριστικά το Concorde και έτσι μία εποχή έφτασε στο τέλος της....
Ήταν η εποχή των υπερηχητικών πτήσεων, που μπορούσαμε να πάμε από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη μέσα σε τέσσερις ώρες. Ήταν η πρώτη φορά που κάναμε ένα βήμα πίσω και η εξέλιξη του πολιτισμού μας μπορούμε να πούμε ότι σταμάτησε όσον αφορά στον τομέα των μεταφορών.
Όλο αυτό τον καιρό όμως η NASA και οι μεγάλες βιομηχανίες, όπως η Boeing και η Lockheed Martin, είχαν ξεκινήσει την έρευνα για τα αεροσκάφη του μέλλοντος και τώρα αρχίζουμε να βλέπουμε και εμείς τα πρώτα αποτελέσματα της έρευνας.
Η έρευνα είχε επικεντρωθεί στον τομέα των μεσαίων υπερηχητικών αεροπλάνων (N+2) με χωρητικότητα 35-70 επιβάτες, ταχύτητες 1,6-19 Mach και με ακτίνα δράσης τα 4000 μίλια. Προχθές η NASA δημοσίευσε το σχέδιο που βλέπετε στη φωτογραφία αυτού του post. Κάπως έτσι θα είναι τα αεροπλάνα του μέλλοντος.
xblog.gr
Ήταν η εποχή των υπερηχητικών πτήσεων, που μπορούσαμε να πάμε από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη μέσα σε τέσσερις ώρες. Ήταν η πρώτη φορά που κάναμε ένα βήμα πίσω και η εξέλιξη του πολιτισμού μας μπορούμε να πούμε ότι σταμάτησε όσον αφορά στον τομέα των μεταφορών.
Όλο αυτό τον καιρό όμως η NASA και οι μεγάλες βιομηχανίες, όπως η Boeing και η Lockheed Martin, είχαν ξεκινήσει την έρευνα για τα αεροσκάφη του μέλλοντος και τώρα αρχίζουμε να βλέπουμε και εμείς τα πρώτα αποτελέσματα της έρευνας.
Η έρευνα είχε επικεντρωθεί στον τομέα των μεσαίων υπερηχητικών αεροπλάνων (N+2) με χωρητικότητα 35-70 επιβάτες, ταχύτητες 1,6-19 Mach και με ακτίνα δράσης τα 4000 μίλια. Προχθές η NASA δημοσίευσε το σχέδιο που βλέπετε στη φωτογραφία αυτού του post. Κάπως έτσι θα είναι τα αεροπλάνα του μέλλοντος.
xblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου