Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Θα περάσει κι αυτό...

Κάτι που δεν υπολογίσαμε μας έφερε στη σημερινή κατάσταση....




Ο παππούς μου, αναλφάβητος, πέθανε σε ηλικία 96 ετών...ενας ανθρωπος που πάντα γελούσε και πάντα έψαχνε να βρεί το καλό μέσα σε οποιαδήποτε φάση της ζωής....απο το Αλβανικό μέτωπο που πολέμησε μέχρι την επιστροφή του στο χωριό που γύρισε με τα πόδια περπατώντας 17 μέρες....ολα μια ευχάριστη εμπειρία γι αυτόν....
Κάποια στιγμή που τον ρώτησα "μα πως καταφέρνεις ρε παππού και είσαι πάντα χαμογελαστός, εσύ δεν εχεις δηλαδή προβλήματα?", η απάντησή του ήταν "και βέβαια εχω.....αλλά εχω βρεί τον τρόπο να τα ξεπερνάω...και είναι απλός"...
Τέντωσα τ αυτιά μου περιμένωντας ν ακουσω το μυστικο...."ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ"...
...."οταν τα πράγματα δεν πάνε καλά, τότε λέω απο μέσα μου <θα περάσει κι αυτό> μου είπε...απογοητεύοντάς με....
-Μα τί είναι αυτό ρε παππού, πλάκα μου κάνεις? σιγά το κόλπο....αυτό το ξέρω κι εγώ...
-Ναιιιι, μου λέει...ομως αυτό είναι το μισό.....γιατί και οταν ολα πάνε καλά, και πάλι λέω "θα περάσει κι αυτό"¨!!!
Αυτό είναι ίσως η μεγαλύτερη αυταπάτη της γενιάς μας, οτι πράγματα που είναι προσωρινά τα θεωρούμε μόνιμα!!!
Ο Ηράκλειτος είπε "τα πάντα ρει"...
όμως πολλοι απο εμας, φυλακιζόμαστε μέσα στην αίσθηση της μονιμότητας σε κάτι προσωρινό που μας συνέβη,με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουμε την ελπίδα, να απομακρυνθούμε απο το όραμα και τέλος να παραιτηθούμε απο την προσπάθεια να το ξεπεράσουμε οσο το δυνατόν πιο γρήγορα!!!
Αυτό ακριβώς κάνει η κατάθλιψη....μονιμοποιεί ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ το προσωρινό, και σε κάνει να πιστεύεις οτι για πάντα θα είσαι ετσι....
Μήν κάνεις το λάθος!!! Θέλεις να είσαι μαχητής εσυ!! Και ενας μαχητής ΔΕΝ θεωρεί ποτέ το προσωρινό σαν μόνιμο!!!
Ξέρει οτι όπως έλεγε ο παππούς "θα περάσει κι αυτό"!!!
Ξέρει να υπομένει,να μάχεται και να προσδοκά!!!
Ξέρει πως πρέπει να σηκωθεί ΜΙΑ φορά παραπάνω απ οσες πέσει!!!
Αυτή είναι και η μεγαλύτερη αλήθεια ίσως της ζωής....ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΑ!!!
Τίποτα δεν διαρκεί για πάντα...μα τίποτα...ούτε η χαρά βέβαια....αλλά σίγουρα ούτε και η λύπη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου