Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Άντε να τελειώνουμε με τις εκλογές να γυρίσουμε στην ευημερία!

Άντε να τελειώνουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε με τις εκλογές και να ξαναγυρίσουμε γρήγορα στην ευημερία που περιγράφουν οι Βενιζέλος και Σαμαράς στα διαφημιστικά τους σποτ.

Τόσο καιρό τρεμάμενος κρυβόμουν στο σπίτι, φοβούμενος μη με συλλάβουν για τα δέκα χιλιάρικα που χρωστώ στην εφορία μιας και προτίμησα το φαγητό στο σπίτι από τα χρέη στο δημόσιο. Φοβόμουν μην χτυπήσω ή πάθει κάτι κάποιος από την οικογένεια μου αφού πλέον η ασφάλεια μου δεν με καλύπτει και ντρέπομαι να πάω στην πρόνοια για βιβλιάριο. Αποφάσισα να μείνω περισσότερο στο σπίτι για να μην πάει η ΔΕΗ να μου κόψει το ρεύμα και ξεφτιλιστώ στα παιδιά μου.

Προχθές πήγαινα τα παιδιά μου στα Αγγλικά και με σταμάτησε η τροχαία για τυπικό έλεγχο, ευτυχώς μου έκοψε και τους είπα ότι δεν κρατώ δίπλωμα και ταυτότητα, προτίμησα το πρόστιμο από το να βρουν τα χρέη στην εφορία και να με συλλάβουν μπροστά στα παιδιά. Μετά κατέληξα ότι ευτυχώς που υπάρχει και ο φόβος της σύλληψης και δεν κάνουμε άσκοπες βόλτες να καίμε τσάμπα βενζίνη, ευτυχώς ξέρει και η γυναίκα μου την κατάσταση και δεν επιμένει.

Όλα αυτά βέβαια έχουν και το καλό τους αφού έχουμε δεθεί περισσότερο με τους γείτονες. Φαντάσου χθες που έκοψαν το ρεύμα στον διπλανό μου πήγαμε και το επανασυνδέσαμε μαζί πρίν το καταλάβουν τα παιδιά του, παραλίγο βέβαια να γίνουμε παρανάλωμα του πυρός αλλά τελικά τα καταφέραμε.

Ευτυχώς όμως παρά τις αντιξοότητες έχω καταφέρει να κρύψω από τους φίλους μου το τι περνώ καθημερινά. Φαντάσου ότι χτυπά ολημερίς το κινητό μου ζητώντας λεφτά οι τράπεζες και αυτοί νομίζουν ότι κλείνω δουλειές ή ότι είμαι celebrity.

Ευτυχώς όμως λόγο των εκλογών ξεφύλλισα το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας και της ΠΑΣΟΚ – ΕΛΙΑΣ και συνειδητοποίησα ότι όλα αυτά που ζω είναι στην σφαίρα της φαντασίας μου και η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική απλά εγώ είμαι ΧΑΖΟΣ και δεν καταλαβαίνω ότι η ευημερία πλέον εκφράζεται με δείκτες.

Ας τελειώσουν οι εκλογές να συνεχίσουμε την ευημερία μας…

Αν δεν στείλουμε τώρα το μήνυμα πότε θα το στείλουμε;

Γράφει ο Γιώργης Σφακιανάκης

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου