Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Ο μαχητής του λαού..

Έχω μάθει από μικρός να σηκώνω βάρη…πόσο μάλλον όταν αυτά τα «βάρη» έχουν να κάνουν με τους συνανθρώπους μας…γιατί για μένα πολιτική σημαίνει να σου δίνεται η δυνατότητα να προσφέρεις…υπό αυτό το δεδομένο, είναι υποχρέωση μου να συνεχίζω σταθερά τον αγώνα μου… βέβαια, σε καμία περίπτωση δε θα τα είχα καταφέρει αν δεν είχα κοντά μου τους φίλους μου και την οικογένεια μου που με αγάπη στέκονται στο πλευρό μου… όλους αυτούς τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου…όταν έχω λοιπόν αυτούς τους ανθρώπους δίπλα μου, δε χρειάζομαι ούτε πολιτικά τζάκια, ούτε έναν πλούσιο μπαμπά ή θείο… παλεύω μόνος, παλεύω με τους ανθρώπους που εκτιμούν το Γιώργο…

Γεώργιος Γ. Κονταξάκης

Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τον συνδυασμό ΚΡΗΤΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου