Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Ντροπή σου κύριε Υπουργέ


"Και το κύριε πολύ σου είναι. Είμαι μία αγανακτισμένη συνταξιούχος 60 χρονών. Πήγα σήμερα στην τράπεζα να μάθω πόσα χρήματα θα είναι η σύνταξή μου. Κύριοι, σας γνωρίζω ότι παίρνω 1390,61 ευρώ σύνταξη. Γνωρίζω ότι οφείλω σαν καλή και τίμια ελληνίδα να συμπαρασταθώ στην αγωνία του κυρίου υπουργού και να συνεισφέρω στην πατρίδα μου, αφού δεν μπορεί ο καημένος ο υπουργός να μαζέψει τα κλεμμένα από τους κλεφταράδες. Λογικά έπρεπε να πάρω 1390,61 συν 200 σύνολο 1590,61 ευρώ. Στην Τράπεζα μου ...
κατέθεσαν 1561,27 ευρώ Δηλαδή 29,34 ευρώ λιγότερα. Θα μου πείτε έχεις! νευριάσει για 29,34 ευρώ ; Ναι ρε κύριε υπουργέ . Γιατί δεν σου έφτασαν τα 500 ευρώ που σου χάρισα έπρεπε να μου φας και τα 29,34 ευρώ.
Είμαι 20 χρόνια μόνη μου μετά το θάνατο του συζύγου μου. Έφυγα από την πόλη και πήγα στην επαρχία για να μπορέσω να μεγαλώσω τα δύο μου παιδιά με αξιοπρέπεια, και να μπορέσω να τα σπουδάσω . Σήμερα και τα δύο μου παιδιά έχουν τελειώσει το Πανεπιστήμιο και μεταπτυχιακό . Είμαι χρεωμένη μέχρι το λαιμό σε δάνεια. Εδώ και ένα χρόνο προσπαθούν να βρουν δουλειά στον τομέα που σπούδασαν. Το αποτέλεσμα ένα ΤΙΠΟΤΑ . Προσπαθώ να τα στηρίξω με κάθε τρόπο να μην χαθεί η ελπίδα να μην νοιώθουμε ανόητοι και οι τρείς για τον αγώνα που κάναμε τόσα χρόνια .! Έχετε κλίσει όλες τις πόρτες στα παιδιά μας. Έχετε φάει τον 13 και τον 14 μισθό μου που για να τον δικαιούμαι σήμερα ,δούλευα για 30 χρόνια σαν σκλάβα 24 ώρες το 24ωρο. Και μου τρως και τα 29,34 ευρώ . ΑΙΣΧΟΣ . Θα ήθελα να μάθω εάν έχουν μειώσει και από άλλους συνταξιούχους τα 200 ευρώ."

ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου