Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

"Ο ερασιτεχνισμός στο μεγαλείο του..."


"Αποφάσισα να σας γράψω αυτό το κείμενο διότι είμαι και εγώ ένας από τους πολλούς απαγοητευμένους πελάτες του ελληνικού τουρισμού.
Έκλεισα ένα δωμάτιο (για δύο άτομα) στο ξενοδοχείο...Hotel Palace Loutraki (4άρων αστέρων)
στη τιμή των 330!! ευρώ για δύο βράδια με πρωινό και ένα γεύμα την ημέρα. Με αυτή τη τιμή θα περίμενε κανείς και το ανάλογο service..Όταν λοιπόν έφτασα στό ξενοδοχείο (ένα όμορφο νεοκλασσικό) προσπαθούσα να βρω να παρκάρω το αυτοκίνητο μου κάπου κοντά στην είσοδο του έτσι ώστε να ξεφορτώσω τις αποσκευές μου (λογικό), άλλα για κακή μου τύχη στήν είσοδο υπήρχαν παρκαρισμένα αυτοκίνητα όπου εμπόδιζαν την στάθμευση...δέν θα έπρεπε το ξενοδοχείο να είχε μεριμνήσει (όπως αλλα ξενοδοχεία) να υπάρχει διαθέσιμος χώρος, όπως επίσης και ένας υπάλληλος για να μας βοηθήσει με τις αποσκευές μας??
Τελικά αναγκάστηκα να παρκάρω γύρω στο ένα χιλιόμετρο μακρυά και περπάτησα εν’ μέσω καύσωνα με τις αποσκευές στα χέρια..
Εξέφρασα το παράπονο μου στη ρεσεπσιόν αλλά έκαναν σαν να μην με άκουσαν ...δέν έλαβα καν απάντηση..!!
Τέλος πάντων, δεν έδωσα συνέχεια γιατί δεν είχα σκοπό να χαλάσω τη διάθεση μου..
Αφού ανέβηκα στο δωμάτιο το οποίο ήταν ότως πολύ ωραίο (διάκοσμος), αποφάσισα να ξεκουραστώ για λίγο και μετά να κατέβω στο εστιατόριο για το βραδυνό. Σημειωτέον οτι το aircondition του δωματιού έκανε αρκετό θόρυβο...και το μπαλκόνι ήταν σίγουρα μικρότερο του ενός μέτρου...υποτίθεται οτι το δωμάτιο ηταν λίγο ποιό ακριβό λόγω θέας στη θάλλασα...τρομάρα τους!!
Αφού κατεβήκαμε λοιπόν στο εστιατόριο γύρω στις 21:30, είδαμε οτί δεν υπήρχε κανένας πελάτης όπως επίσης ότι η ζέστη ήταν αφόρητη...κάποια στιγμή ήρθε ο σερβιτόρος και μας ρώτησε που θέλουμε να κάτσουμε και εάν θέλαμε να μας ανοίξει το aircondition...τι είδους ερώτηση ήταν αυτή..?
Δέν θα έπρεπε να το είχαν κάνει ήδη, πρίν καν εμφανιστούν οι πρώτοι πελάτες??? Σημειώστε οτι στο συγκεκριμένο εστιατόριο δέχονταν πελάτες και εκτός ξενοδοχείου.. για μια ακόμη φορά αποφάσισα να μην χάλασω τη διάθεση μου και κάθησα σε ένα τραπέζι προσπαθώντας να σκουπίσω τον ιδρώτα μου αφού η ζέστη ήταν ανυπόφορη και κοίταξα γύρω μου για να δώ που είναι ο μπουφές...δεν υπήρχε τίποτα!! Κάποια στιγμή ήρθαν δύο παρεές (εκτός ξενοδοχείου) και ο σερβιτόρος άρχισε να τους ενημερώνει σχετικά με το μενού..κάτι το οποίο δεν έκανε με εμάς...τον φώναξα κ! αι τον ρώτησα για το μενού...η απάντηση του ποιά ήταν..??..εσείς είσατε πελάτες του ξενοδοχείου και το γεύμα σας είναι συγκερκιμένο μιας και συμπεριλαμβάνεται στην τιμή...δύο μπριζόλες, μια χωριάτικη και μια γεμιστή πάτατα...μια για δύο άτομα..!! 1ον, στην προσφορά δεν αναφέρονταν καθόλου στο τι ακριβώς περιλαμβάνει το γεύμα και 2ον, ποιός τους είπε οτι εμείς θέλαμε να φάμε το συγκεκριμένο φαγητό!!
Το καλύτερο όμως δεν σας στο είπα, ο σερβιτόρος με ενημέρωσε οτι το μενού θα ήταν ακριβώς το ίδιο και την επόμενη ημέρα.. μπριζόλες, μια χωριάτικη και μία γεμιστή πατάτα...ΗΜΑΡΤΟΝ...για ποιούς μας πέρασαν..?? Άρχισα να παραπονιέμαι στον σερβιτόρο ο οποίος αμέσως μου είπε οτι έχω απόλυτο δίκιο (προφανώς τα είχε ξανακούσει πολλές φορές) και οτι θα έπρεπε να παραπονεθώ στον διευθυντή (μου έδειξε τον “ένοχο”), όπως και έπραξα. Ο διευθυντής (πρέπει να ήταν ο ιδιοκτήτης) δέχτηκε αμέσως τα παράπονα μου, σαν να τα είχε ξανακούσει για πολλοστή φορά και αυτός.... μού είπε οτι είχε γίνει κάποιο λάθος απο τον σερβιτόρο...μα καλά, νομίζουν ότι η νοημοσήνη μας είναι τόσο χαμηλή που περίμενε να τον πιστέψω??
Δεν ζήτησε καν συγνώμη, απλά μου είπε οτι έχω δίκιο και να επιστρέψω στο εστιατόριο για να παραγείλλω απο το μενού...σαν πελάτης μου είχε χαλάσει τελείως η διάθεση λόγω της συνεχιζόμενης κοροιδίας και απλά τον ενημέρωσα οτι θα φύγω απο το ξενοδοχείο... δεν μπήκε καν στον κόπο να μου αλλάξει τη γνώμη, η σαν ένδειξη καλής θέλησης να μας προσφερθεί κάτι έτσι ώστε να νιώσουμε καλύτερα...
Μέσα Ιουλίου (σαββατοκύριακο) και το ξενοδοχείο του ήταν άδειο...γιατί άραγε..??
Η απάντηση? Είναι πολύ απλή!! Ο ερασιτεχνισμός στο μεγαλείο του!!!
ΖΗΤΩ ΤΟ ΓΚΙΑΟΥΡΙΣΤΑΝ!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου