Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Θα πετύχεις ΜΟΝΟ αν αποτύχεις αρκετά!!!

Οι περισσότεροι απο μάς, νομίζουμε οτι για να κάνει κανείς "καλά πράγματα" στη ζωή του, πρέπει να πετυχαίνει....Στην ουσία είναι όμως έτσι? Μήπως είναι τελείως διαφορετικά?
Μήπως πρέπει να ΑΠΟΤΎΧΕΙΣ πολύ για να πετύχεις?
Η συνταγή της επιτυχίας,
είναι να αποτυγχάνεις πολύ και όσο πιο γρήγορα γίνεται, για να μπορέσεις να μπείς στη διαδικασία να κάνεις πράγματα που θα σε κάνουν ν αλλάξεις αυτά που δεν δουλευουν....
Διαφορετικά μένεις σε μια χρυσή μετριότητα, οπου τα πάντα πάνε "έτσι κι ετσι", προχωράει η ζωή σου "ετσι κι ετσι", εσυ προσποιείσαι οτι "ολα καλά", οι γύρω σου δεν σου χαλάνε χατήρι και κάνουν οτι το πιστεύου, και ξαφνικά μεγαλώνεις κι ερχεται η ώρα που λέει κάποιος "τα μολύβια κάτω" και αυτό ήταν....τι έζησες???
Αυτός ο φόβος της αποτυχίας, μας κάνειθ να προσποιούμαστε οτι είμαστε κάτι άλλο.....αυτό μας κάνει να μην έχουμε σχέσεις ουσίας....γιατί φοβάμαι οτι αν πω στην κοπέλα μου πχ οτι "δε μ αρεσει η μουσική που ακούς" θα τη χάσω....και προτιμώ να χαμογελώ απο έξω μου και απο μέσα μου να βράζω απο πλήξη κάθε φορά που μου λέει "μα δεν είναι υπέροχο κομμάτι?"
Προτιμώ να προσποιούμαι οτι "παω τις φίλες της", επειδή εκείνη περνάει καλά μαζί τους, και ΔΕΝ τολμώ να πω "ρε κοριτσάκι μου δε γουστάρω, τις βαριέμαι...κανε την παρεούλα σου αλλα εγω δεν θέλω"....και να το πεις και να το εννοείς οτι "θελεις να περάσει καλά" και εκείνη με τη σειρά της να μην στραβώσει και πεί "ααααα ναιιιιιι????γιατί πιο καλοί είναι οι δικοί σου φίλοι?"....
Γι αυτο, ΜΗΝ χρεώνεις σαν αποτυχία τις "δοκιμες"....
Δοκιμάζεις κάτι και αν δεν σ αρέσει, το αλλάζεις!!!
Αυτό δεν είναι αποτυχία!!!!
Και στην τελική, αν εχεις ονειρα και θέλεις να τα πετύχεις...θα πρέπει να αποτύχεις πολύ και οσο πιο γρήγορα γίνεται!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου