Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖOYME ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΟΤΑΝ MΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ

http://news.princeoliver.com/wp-content/uploads/2012/01/%CE%B5%CE%B9%CF%83%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7.jpg

Όσοι είστε πελάτες τραπεζών και έχετε ληξιπρόθεσμες οφειλές θα γνωρίζετε σίγουρα την εταιρεία Mellon. Πρόκειται για μία εταιρεία που έχει ρόλο διαμεσολαβητή και ενημερώνει τους πελάτες πιστωτικών ιδρυμάτων για ληξιπρόθεσμες και απαιτητές οφειλές.

 Η διαδικασία
Υπάλληλοι της εταιρείας αυτής καλούν στο κινητό σας τηλέφωνο και σας υπενθυμίζουν το χρέος σας. Μετά από αλλεπάλληλες καταγγελίες οφειλετών το κράτος «έσφιξε τα λουριά» και η εταιρεία αναγκάστηκε να επιβεβαιώνει τα στοιχεία του ατόμου με το οποίο επικοινωνεί. Εάν λοιπόν σας καλέσει υπάλληλος της εταιρείας Mellon αρχικά θα σας πει το ονοματεπώνυμό του και στη συνέχεια θα σας ενημερώσει ότι η συνομιλία καταγράφεται. Για να προχωρήσει την ενημέρωση οφειλών θα πρέπει να κάνει ταυτοποίηση του οφειλέτη. Θα σας ζητήσει να αναφέρεται έστω δύο ψηφία από τον αριθμό της αστυνομικής σας ταυτότητας ή από το ΑΦΜ σας. Εάν δεν απαντήσετε γιατί π.χ. θεωρείται τα στοιχεία αυτά προσωπικά δεδομένα τότε η συνομιλία δεν μπορεί να συνεχιστεί.
 Τι λέει ο νόμος;
Η παράγραφος 2 του άρθρου 177 του Κώδικα Ποι­νικής Δικονομίας προβλέπει: Αποδεικτικά μέσα, που έχουν αποκτηθεί με αξιόποινες πράξεις ή μέσω αυτών, δεν λαμβάνονται υπόψη στην ποινική διαδικασία. Άρα αν απαντήσετε ότι δεν συναινείτε στην καταγραφή της συνομιλίας τότε καμία τράπεζα και καμία εταιρεία δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι είστε ενήμερος για τις οφειλές σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου